تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند
سرخط خبرها

وزیر کار: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان پس از ابلاغ قانون| پرداخت بدهی ۲۰۰۰ میلیاردی داروخانه‌ها| مشکلات دارو فروکش کرد

  • کد خبر: ۱۳۲۶۰۰
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
وزیر کار: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان پس از ابلاغ قانون| پرداخت بدهی ۲۰۰۰ میلیاردی داروخانه‌ها| مشکلات دارو فروکش کرد
وزیر کار گفت: پس از ابلاغ قانون افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان حتما مد نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره برنامه دولت برای بهبود معیشت مردم اظهار داشت: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم؛ نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر کار با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای سال ۱۴۰۱ نسبت به افزایش حقوق کارگران گرفته و اعمال شد، افزود: بخش دیگری از دستگاه‌ها از جمله بازنشستگان و کارمندان دولت مشکلاتی داشتند که خوشبختانه دولت لایحه‌ای تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد و با اصلاحاتی به تصویب رسید که ان شاءالله بعد از ابلاغ قانون حتماً مدنظر قرار خواهد گرفت. 

مرتضوی اضافه کرد: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و به‌فضل الهی کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.

وزیر کار از تمهیدات این وزارتخانه برای بازار دارو خبر داد و گفت: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده است و برای تولید دارو‌های آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

مرتضوی درباره تولید سرم توضیح داد: تا پایان سال ظرفیت تولید سرم را به ۶ میلیون سرم در ماه خواهیم رساند.

وزیر کار با تاکید بر اینکه مشکلات دارویی با دستورات رئیس جمهور کاهش یافته است، اظهار داشت: مردم مطمئن باشند مشکلات دارو برطرف شده و رو به کاهش است و هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد. بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه‌ها داشتیم که تامین و پرداخت شد. اگر مقدار جزئی مانده باشد، پرداخت می‌کنیم. امروز نیز ۵ هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان با برخی مراکز درمانی گفت: این موضوع صحت ندارد؛ یکسری بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و داروخانه‌ها داشتیم که پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد. یکی دو بیمارستان در این زمینه وجود داشت که حسب دستوری که وزیر بهداشت داد، این مشکل برطرف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->